I'm so tired of being me

är det inte vaden så är det foten. idag hoppade en tjej in i mig när jag precis rensat undan en boll, varpå min fot knakade högre än jag någonsin hört den knaka förut och jag fick bli stöttad av planen. är det inte underbart? träningsläger nästa helg, har inte varit skadad på flera år, och nu blir jag skadad två gånger på två veckor. vaden var förstås väldigt lindrig, får hoppas att det går lika fort med foten. tveksamt. hälsar mysan krya på sig med huvudet (snurrigare än vanligt, ojojoj..)!
matchen förlorade vi dessutom med 2-1, de satte 100% av sina målchanser, dvs 2, och vi satte ungefär 1%, dvs 1. nu blev vi alltså tvåa i gruppen i DM, men har bra målskillnad, 10 plusmål, så tror vi har god chans att gå vidare som en av de tre bästa tvåorna. har änsålänge bara sett ett lag som har bättre målskillnad+poäng än oss av tvåorna.

när jag kom hem har jag pluggat för lite bioteknik och duschat. ätit tacos och varm brie med kex har jag också gjort, MUMS! nu blir det lite mer bioteknik, hoppas jag kan det bättre än jag tror till provet imorgon, jag hade ju planerat mvg i bioteknik..

jag satt och tittade på kataloger häromdagen. såg att det fanns civilingenjör med inriktning kemisk biologi och teknisk biologi, vilket verkar väldigt kul ändå. lite mer blandat än bara biologi. jag tycker ändå fysik är kul för det mesta, kemi också. det är därför civilingenjör låter som en så bra idé. frågan är bara vad för någon civilingenjör. det är ett år kvar, jag kommer komma på det. hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: maltefix

klart du kmr :) , bara man tar studenten så löser sig allting hahaha, hoppas ja :) och ja tack för kryisen ! Jag har kryat och känner mig mindre yr, men glömde ändå bort en 2a när ja dervierade ett tal på provet ... vet inte vad ja mer missade hahah, huh :( hoppas de gick bra, o jag tkr vi ska ses :) :) :) men du ska till dalarna i helgen väl?

2010-03-25 @ 20:39:39
URL: http://ciih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0