quite a pointless thing to do

NU är det vår. nästan 10 grader och solsken, det är vad jag kallar vår. iallafall en bra början till det.

fysikprovet gick helt okej, läste aldrig genom labbarna och där rök mitt mvg, mvg-uppgiften var nämligen exakt som en av labbarna vi skulle läst på. attans. i övrigt gick det iallafall bra så hoppas på det bästa. idag har jag börjat plugga till nästa prov, biotekniksprovet vi ska ha på måndag. jag och birger gick hem till honom och pluggade, eftersom samhällen var inställd. mer än jag trodde har satt sig under lektionerna, så det känns faktiskt som lite av en lättnad nu när jag väl börjat. skönt! dock har jag inte pluggat genom allt så vet väl inte vad som väntar.

passfotot blev som vanligt helt gräsligt, men det har en förmåga att bli det av någon anledning. det var redan klart idag, två dagar senare, så får åka in och hämta det någon dag. tar det när jag har bil, det är så långt till stationen. ändå snabbt tycker jag, har för mig att det brukar ta mycket längre tid än så. ingen present köpt till maria än, men det kommer. snart.

igår var jag barnvakt till de stora barnen. alice hade ritat en teckning till mig som föreställde en pyramid, så fint. hon hade kopierat den innan hon färglade också, fiffigt värre. och så hade hon skrivit till tlida på baksidan. så gulligt, hon kunde inte hitta vad det var som blivit fel.
ikväll ska jag vara barnvakt till dem igen, eller rättare sagt nu fram till träningen, och sen ska jag då som sagt träna. vaden höll perfekt för vattengympan, hoppas det går lika bra med brottningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0