what if the wind's too strong?

allt med superbowl gick bra, det var väldigt lyckat trots att polhem bärgade pokalen i år igen. efter matchen städade vi till halv sex, och när jag skulle gå sa hampus, du förresten tilda, du hade fått parkeringsböter! woho. idag tog jag in bötern från bilen och la den på bänken, och när mamma kom hem la hon den briljanta kommentaren
- åh, vilken skojig parkeringsböter!
hon syftade på att den var gul, men ack så dumt det lät.

johan åkte hem idag, det är alltid lika tråkigt. jag saknar honom redan så det gör ont i hela kroppen, och nästa gång vi ses är inte förrän till påsk. suck. vi har för övrigt 19månadersdag idag, tiden bara flyger förbi. snart har vi väl varit tillsammans i två år eller tjugo.
igår spelade vi vår första dm-match, vann med 9-1 som borde varit det dubbla. skön start på utesäsongen för min del. och så är vi lediga från skolan måndag tisdag, det är helt underbart skönt, lärarna borde kompetensutvecklas oftare. fysikplugg och barnvaktning för min del, kanske projektarbete också, hade varit skönt att bli klar. amanda, jag är stolt över oss!

Kommentarer
Postat av: maliiiin

ohoj då, vi har fått två parkeringsboter sen vi köpte bilen , det kanske du kan trösta dig med :) hihihi... jobbigt iaf..

2010-03-14 @ 18:38:50
URL: http://ciih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0