even though it hurts

Just nu känner jag bara tröttheten välla över mig. Åkte nattåg i söndags så hela dagen igår var som ett töcken, trots det kom jag inte i säng förrän halv tolv och det har satt sina spår. Jag är helt sjukt stressad över allt som ska hinnas med de två närmsta veckorna, matte e-slutprovet imorgon som jag verkligen inte har pluggat tillräckligt mycket till, packa till prag, åka till Prag, ha KUL i Prag, plugga fysik, skicka studentinbjudningar, samhällsarbete. Just nu känner jag att jag ångrar att jag ska med till Prag, jag hinner inte. Nä, det kommer bli kul. Jag vet.

Jag hade världens mysigaste helg hos Johan, i lördags var vi i Sjövik på något öppet hus på en folkhögskola, Johans klass är nog världens mysigaste. Annars har vi tagit det väldigt lugnt, tänkt på sommaren och myst. Nu är det tre veckor (eller ja, två och en halv nu) tills vi ses igen och det känns värre än någonsin, jag vill bara sluta bo så långt borta. Undrar om Skövde har några bra jobb att erbjuda en som mig till hösten..

Nu ska jag plugga lite matte, sen är det dags för peppen inför Prag att infinna sig. Imorgon på provet ska jag muta mig själv med godis tror jag, eller kanske lite ramlösa. Synd att apelsin är så kladdigt, annars hade det varit världens bästa snacks.

Kommentarer
Postat av: Jennika

Jag hade apelsin på förra matte NP har jag för mig, något viktigt prov var det i alla fall ;)Färdigskalad och delad i klyftor i en påse, supersmidigt =)

2010-05-12 @ 00:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0