sex, sex, sex on the beach

Prag 2010. Holy macarony vilken resa, så himla kul vi haft det. Inessa sammanfattade det hela bra, och jag väljer därför att citera henne.

Hemma igen, herregud vilken helg. Som vi har skrattar och dansat och druckit och haft otroligt jättekul.
Dagarna har varit minst lika roliga som kvällarna för vi hittade mozarts hus och gick hela vägen upp till slottet. När dem bilderna kommer upp på facebook förstår ni nog varför turisterna smygfotade oss.
Och tre festkvällar med god mat, god dricka, dålig musik, bra musik, höga klackar och timmars dansande, vinbaren tvärs över gatan och vadmer. Kärlek till den underbara känslan av att gå hemåt när det ljusnar.
...
Snacka om att vara grym; Filip Mörk: fullast i Prag. Be honom dra upp tröjan om ni ser honom så...
Massor av "oj"-hook och massor av inte så "oj"-hook.
En Australiensare på rummet sitter ju inte fel? Och nu ska jag nog göra mat eller te eller något till migsjälv.
Längtar tills bilderna skämmer ut oss (läs: visar vår extrema coolhet och hur sjukt ball vi har haft).
För att avsluta, ett citat av ingen annat än killen som blev fullast i Prag:
"Vad som än händer ikväll, så är jag sugen"

Nu är alla som bodde i 35an sjuka i halsont och feber, inklusive mig. Tjoho! Men, som den kloka kvinnan Inessa sa, ändå så jävla värt det.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0