swim in a deep sea of blankets

Just nu är jag bara trött och irriterad. Det ser ut som att ett gäng sjuåringar har dragit omkring på nedanvåningen. En timmes städande och diskande senare ser det iallafall ut som när jag städat i eftermiddags. Höjden av irritation kom väl när jag gick in i arbetsrummet och skulle släcka och såg alla pappas jobb-papper ligga utspridda över hela golvet framför datorn. Om något hamnat i o-ordning och arren blivit ihopblandade är jag inte poppis nästa vecka. Dessutom lämnade min kära pojkvän mig och datorn för sängen. Kanske dags för mig också innan jag river ner något.

För övrigt en väldigt trevlig kväll med god mat och trevligt sällskap! Imorgon är det match mot Vången, ska bli spännande att se hur det går med denna förkylningen. Det är bara att köra och hoppas på det bästa.

Bilden är från när jag och Johan var hos honom i Dalarna i somras, visst är han en pudding.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0