up above it all, here's a hand to hold on to


Charmig bild på Birger från pluggfikan förra veckan.

Sitter här och lyssnar på lenka igen, det är härlig kvällsmusik när man ska börja varva ner för att gå och lägga sig.

Klockan åtta i morse ringde väckarklockan och jag åkte till stan för att möta upp Inessa och Birger. Fram till halv ett satt vi på Graffiti och pluggade fysik. Då kom Jeppe, som haft pa-redovisning, och följde med oss och åt asiatiskt till lunch. Han höll på att sätta i halsen när han hörde att vi redan pluggat genom nästan hälften av kapitlen. Det känns faktiskt väldigt skönt att vara ute i (relativt) god tid, det känns som att det kan behövas, så man slipper panikplugga den sista veckan (vilket jag förmodligen kommer göra ändå om jag känner mig själv rätt). Nu måste jag bara plugga inför det där matte e-slutprovet också, och de sex kapitlen jag har kvar i fysiken..

Ikväll tog vi seriens första seger, och vi gjorde det på hemmaplan mot ärkerivalerna Södra Sandby. Detta var en måstematch för oss, om vi inte helt och hållet skulle tappa hoppet. Alla visar underbar kämparglöd och vilja idag, och tack vare det vinner vi med 3-1. Inget skönspel från något av lagen, men vi gjorde flest mål och hade helt klart flest målchanser. Verkligen en fantastiskt skön seger. Det bästa av allt var att foten höll perfekt. Underbart.

En produktiv och härlig dag. Jag kommer sova väldigt gott i natt.

Kommentarer
Postat av: ines

asså vi är så JÄÄVLA grymma =)

2010-05-05 @ 08:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0