words I never learned to pronounce

Solen har äntligen bestämt sig för att återvända, om än bara en snabbis. Jag bestämde mig för att ta ledigt denna meningslösa tisdag och göra något vettigt istället. Först sov jag läänge (fast det kändes som att klockan var sju när jag vaknade, i själva verket var den 11 och jag hade sovit 12 timmar), pluggade ett kapitel fysik, för att sedan åka till Lund, plocka upp Birger och åka hem till Inessa för att fortsätta plugga fysik. Vi låg ute på en filt på gräsmattan och pluggade/solade några timmar, väldigt skönt och trevligt. Tittade på Prag-bilder också, haha det bästa albumet kom upp idag "plopprumpor och smygfotografer. Prag 2010" av Barre (aka rådjurskid). Hon tog massa bilder på oss när vi turistade och föreställde olika statyer och föremål, simmade över gatorna och gömde oss bland buskarna. Underhållande, minst sagt.

Imorgon ska det vara tillräckligt varmt för shorts, det vet jag för jag känner att världen är på min sida nu. Men 21 C och sol låter väl som shorts och den nya skinnjackan? Iallafall i mina öron. Jag ska också få hälsa på de nyfödda hundvalparna i stallet, lämna ut de sista två studentinbjudningarna, träffa Malin och plugga en jäkla massa fysik hade jag tänkt.

Nästa helg kommer Johan, jag längtar ihjäl mig! Vi ska förmodligen smygfira studenten då det är sista gången vi ses innan vi går ut, det ska bli mysigt och härligt och underbart.

Bilden är från Rhodos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0