you might not feel it now

Vädret är inte med mig idag, jag hade tänkt lägga mig utomhus och förbättra min nu obefintliga bränna inför bal och student, men det gråa och blåsiga vädret håller mig inomhus. Det är dåligt för brännan, bra för samhällsarbetet. Jag har faktiskt bestämt mig för att sola solarium fem gånger innan balen och studenten. En är avklarad, fyra kvar. Tänkte sola i eftermiddag och sen ge mig ut på en springtur. Har en känsla av att det kommer bota förkylningen..

Jag och Erik var som sagt och tittade på flaket idag, det kommer bli så jäkla bra. Världens gulligaste bönder ska vi låna det av också. På onsdag börjar fixet med lakan och ris, kommer bli underbart roligt! Bara 17 dagar kvar nu, 10 till balen.

Nu ska jag dricka upp min espresso jag gjorde innan, plocka fram de salta pinnarna, juicen och samhällspapprena och köra. Jag ska bannemig få mvg i samhällskunskap. Dagens tips: Eels. Fantastiskt bra och härligt och mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0