la isla bonita

Jag har haft världens bästa helg. Jag körde upp till Johan, hade möbler och diverse grejer han behövde till lägenheten så det var lika bra att jag tog bilen. Vi har varit som nykära hela helgen, bara fnissat och kramats och pussats hela tiden, och jag älskar det. Igår när jag körde hem var det världens finaste solnedgång precis när jag kom förbi Landskrona - hela himlen och havet var rött över hamnen.
Kan inte låta bli att förundras över trafik ibland alltså. När man kör på motorvägen i rusningstid och allt bara flyter, det är en slags harmoni. Man är en del av något större på något sätt.

Igår och idag har jag packat och jobbat, och tränat. En liten löprunda igår, hör och häpna, och fotbollsträning idag. Känns jättetråkigt att missa kvalet på söndag mot Ängelholm, men jag får hålla tummarna från Gran Canaria. Det är inte heller helt fel, tror jag kan ta det. För ni har väl inte glömt?! VI ÅKER IMORGON! Hejdå kalla Sverige och hej Gran Canaria.

Livet leker!

Kommentarer
Postat av: Amandaep

Åh, verkar underbart. Skriv lite om gran canaria också. Det är värt ett kort inägg iallafall :*

2010-10-26 @ 12:56:52
URL: http://toast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0