I'm gonna confide in you

Jag sitter och lyssnar på min myslista. Uppdaterad med bland annat Robyn och bättre än någonsin (tycker jag idag iallafall, det har säkert ändrats innan veckan är slut).

Trött i kroppen efter en riktigt skön träning med bra tempo. Synd att vi inte är så många bara. Offrade mig för en som kände sig krasslig idag och öppnar imorgon på jobbet. 04:45 ringer klockan och jag sov till 11 idag, så hur trött jag än känner mig just nu tror jag inte att jag somnar före elva. Lite väl få timmar om jag får bestämma. Men, som mamma sa, imorgon kommer jag kunna somna iallafall! Och det är skönt att jobba morgon för man kommer hem i tid, har hela eftermiddagen och kvällen framför sig. Då ska jag förövrigt träffa Malin, det ska bli kul!

Dagen bjöd på två timmars jobb (lagom och bra! Hoppade in för en som skulle på möte) och en lång och härlig fika med Jenny. Mysigt. Och så träningen ikväll då förstås, mycket anfallsövningar och spel, det gillas.

FÖRRESTEN! Ni har inte fått se paradiset vi ska till om 29 dagar :) Här hittar ni Parquemar där vi ska bo (bilduppladdaren funkar inte för mig idag så ni får stå ut med att klicka på länkar).

Kommentarer
Postat av: Jennika

Spellistan uppskattas =)

Utmärkt pluggmusik ;)

2010-10-26 @ 15:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0