jag vill försöka igen. den här gången, den här gången kanske världen förstår

Jag ångrar att jag inte ska se Håkan Hellström i november. Kanske att Göteborg och Scandinavium skulle få sig ett besök av mig och någon vänlig själ som vill hålla mig sällskap och njuta med mig. Ingen som känner sig träffad?

Sen sist har jag hunnit allt utom att se Spamalot. Jag hade blandat ihop veckorna och denna helgen var det kräftskiva hos mormor (som förövrigt var trevlig och jättegod) och Spamalot var inte förrän nu till helgen. Jag tackar inte nej, ännu en helg ska spenderas med min käresta och det är ju alltid trevligt. Och mysigt. Och underbart.

Nu ska jag punkta upp livet igen.
- Matcherna slutade båda 2-2, den ena kändes som en förlust och den andra som en seger.
- Jönköping var fantastiskt, Johans brorson Vincent är världens sötaste unge.
- Malins lägenhet var jättefin (och liten) och jag var en bra kompis och gav en stekspade i inflyttningspresent (kanske lite för att vi överhuvudtaget skulle kunna laga våra tacos..)

Sådär, kändes skönt. Strukturochplaneringstilda. Har redan börjat smsbombningen med saker man inte får glömma till resan. De kommer vara så glada när vi äntligen kommer iväg så de slipper mina sms.

Förutom sakerna jag punktade upp har jag varit matteakut åt min syster. Typ varje dag, minst en kvart, annars blir mamma arg. Jag borde börja ta betalt.

Kommentarer
Postat av: Apel

Är inte spamalot nästa helg? Inte denna som kommer? Anyway det ska bli suuuperkul! :D KRAMIS

2010-09-13 @ 22:09:20
URL: http://toast.blogg.se/
Postat av: Underbara jag igen

Jag hade mer än gärna följt med och sett Håkan. Härligaste stämning ever, and guess what. Av någon anledning växer hans låtar (tidigare hävdade jag ju att jag bara gillade honom lajv). Men det kanske är roligast för dig att gå med någon med samma passion för honom som du har, haha xD Annars är jag suuupersugenx

2010-09-14 @ 17:50:29
URL: http://toast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0