my darling baby

Fyra dagar sen sist. Sen dess har jag:
- jobbat
- bestämt mig för att åka till Johan på måndag (♥)
- bokat en resa till Gran Canaria, playa del inglés, med Amanda, Sally, Filip och Jeppe
- jobbat lite till
- sovit
- jobbat
- tränat (lite väl lite)

Tills jag skriver nästa gång kommer jag förmodligen hinna:
- jobba
- spela match
- hjälpa till på loppis
- se Malins nya lägenhet
- åka och hälsa på Johan i Jönköping (och träffa Kattis, Petter och lilla Vincent)
- se Spamalots genrep
- spela match igen
- jobba lite till

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Linafina

åh, jag ska också se spamalots genrep! :)

2010-09-04 @ 20:56:14
URL: http://ellen-andre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0