skyll dig själv, inget händer här

Kom precis på en sak. Jag vet inte om jag vågar börja plugga. Tänk om alla är mycket smartare än jag. Jag kommer inte ihåg någonting från gymnasiet. Jag kunde knappt hjälpa Ellen med matten idag - och hon läser matte B. Ska jag bli civilingenjör? Det ser mörkt ut på den fronten. Jag önskar att man inte behövde kunna så mycket. Det hade varit lättare då.
Tänk vad skönt det hade varit att hoppa på en utbildning där alla är rookies. Typ som Johan. Dataspelsutveckling. Ja, alltså, på den fronten är jag ju supermegarookie och helt ointresserad, men för dom som är intresserade - kunna så mycket som man kan när man är intresserad av något och så börja nästan helt från början, för alla är på den nivån. Jag kan inte påstå att jag sitter och räknar matte eller gör små fiffiga labbar på min fritid.
Jag gillar inte att misslyckas. Jag gillar inte när det är för svårt, jag är för dålig på motgångar, dålig på att kämpa.

Vilken klenis jag är. Kanske borde bli hemmafru.

Kommentarer
Postat av: ines

men tänk såhär...om du är hemmafru så måste du laga massa supergod mat hela tiden, annars är det lite failat.

och allt matteskit har bara tagit en semester för att det är så det funkar när man inte tvingar sig till tråket (eller av någon anledning gillar att göra små labbar och räkna matte på fritiden...) ALLTSÅ kommer det gå superbra och det kommer tillbaka.

OCH i värsta fall så kommer ellen komma upp i de högre kurserna snart så att hon kan hjälpa dig ;)

NU ska jag läsa HP

2010-09-14 @ 23:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0