don't wanna wake another day without you

Söndag kväll, helgen har gått alldeles för fort, precis som en helg bör. I fredags gjorde vi inte många knop, först på förmiddagen var jag hos tandläkaren med min onda visdomstand, senare var vi och handlade ett nät musslor, gjorde våfflor till lunch och hade myskväll med mamma och pappa (behöver väl inte ens tillägga att jag somnade på soffan).
I lördags började vi med dusch och promenad, sen begav vi oss mot stan för ett pass på Finnfesten. Jättekul, supertrevliga människor och lagom mycket att göra. Massa bärande och organiserande. När vi kom hem vid tolv tittade vi en stund på South Park, sen däckade vi rätt fort. Idag var vi i Skanör och firade min kusin som fyllt 18 med en stor brunch, sen åkte Johan hem vid halv sex.

Förra veckan i övrigt var ett töcken av trötthet, kände mig halvkrasslig hela tiden och hade ont i halsen till och från, så det blev väldigt dåligt på träningsfronten, tänkte att det skulle hjälpa förkylningen att hålla sig borta. Det hjälpte inte. Nu känner jag mig helt tjock i huvudet, men om jag inte har ont i halsen imorgon tänkte jag träna ändå, oftast känns det värre när man sitter i soffan och känner efter än när man väl kommer ut.

Ännu en intelligent sms-konversation mellan mig och min syster:
T: vad vill du ha för pizza?
E: jag vet inte, vad vill du ha?
T: funghi? eller kanske en med curry?
E: funghi blir bra, utan vitlök, vill inte lukta vitlök hela dagen imorgon.
T: men jag vill ju lukta vitlök...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0