och jag, jag älskar dig

Skolan har kört över mig de senaste två veckorna, men idag lämnade jag och Sally in ett stort projekt om ögonlaser och fick gjort halva redovisningsuppgiften till matten som ska redovisas på fredag. Bara en övning back i matten och fysiken att ta igen...
Men det börjar ge sig nu. Klarade första mattetentan med en stark fyra, godkänd med beröm på första labbrapporten, och imorgon får vi tillbaka vår andra dugga. Det känns verkligen skönt att projektet är inlämnat, som om hela världen legat på mina axlar tills idag klockan halv sex när vi mailade iväg postern.
Jag har fått trista problem med höften (känner mig som en tant) och efter lite googlande har jag kommit fram till att jag eventuellt har slemsäcksinflammation. Google talar ju i och för sig alltid sanning, men för att gardera mig ska jag ringa en sjukgymnast imorgon och fråga vad hon tror. Suck.
I helgen ska jag till Johan, och det, mina vänner, ska bli fruktansvärt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0