för jag är namnet som du har på armen, det kommer alltid vara vi

Det har blivit mycket Maggio i rubrikerna på sistone, med ett och annat mellanstick från Håkan förstås. Mitt favoritcitat är Håkans:

Jag tror, om vi går genom livet, att allt det bästa inte hänt än.

Det är så skönt hoppfullt. En så härlig tanke att man har så många fantastiska ögonblick kvar som man aldrig kunde ana.

Jag har blivit dålig på att gå och lägga mig igen, typiskt dålig skolvana som jag hade i gymnasiet också. Har egentligen ingenting att göra men sitter ändå uppe och gör ingenting, klickar uppdatera på facebook, kollar genom bloggarna, kollar på lägenheter på blocket, klickar uppdatera på facebook, kollar genom bloggarna, osv. osv. osv. i all oändlighet tills klockan plötsligt var mycket mer än man tänkt sig ännu en gång. Men jag tycker det är något skönt med att vara vaken på kvällarna. Lugnt och tyst och rofyllt på något sätt. Inte för att det är så mycket liv när man bor ensam om man inte ser till att fixa det själv, men ändå. Det är något särskilt. Inte lika kul när klockan ringer på morgonen förstås.

Imorgon är det sensation red, fy fasiken vad grymt!

Kommentarer
Postat av: Mändsie

Haha, jag känner igen det där med sena kvällar bestående av ingetting. Ibland är det hur skönt som helst men många gånger gör det mig irriterad :P Hoppas du hade det kul igår gumsan!

2011-09-25 @ 19:50:00
URL: http://36femdagar.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0