jag vill åka tillbaka till när jag inte hade någonting

Jag är etta, efter en fantastisk nollegasque igår. Vilken kväll! Den började hos Emanuel 13.00 igår och avslutades för min del 6.30 i Edekvata i morse. 17,5 timmars njutning, som innehöll allt från fix och fördrink, att svära sektionseden, fem timmars sittning med underbar mat, många bra tal och spex (framförallt ett fantastiskt bra tal till mannen av Emilia), att dricka in mössan i punsch (japp, jag var kortast på e-sektionen när vi ställde oss i längdordning. Typiskt!), dansa, shotta, dricka bubbel, galen efterfest i Edekvata och tusen saker till.
När jag kom hem i morse tänkte jag vara fiffig och dricka lite resorb och äta kex innan jag gick och la mig, så sagt och gjort, jag hällde upp vatten och stoppade i resorb, tog fram kex, bäddade ner mig i soffan och satte igång tvn. Sen vaknade jag klockan två, haha. Hade inte ens hunnit öppna kexpaketet innan jag tvärsomnade.
(Kommer eventuellt bilder från gasquen om jag får från Sofie eller Emanuel.)

Sensation var också riktigt grymt! En hel gasquesal fylld med röda människor. Var på mitt allra bästa humör hela kvällen också, också träffade jag ju världens bästa Jagge. Det hjälper mot allt!

Idag har jag, förutom att sova, pluggat det sista (och första..) inför duggan imorgon. Var väldigt stressad över att jag pluggat så lite, men det går nog bra ändå. Gjorde en exdugga nu ikväll och där fick jag 8 poäng över godkänt, så det ska nog kunna ordna sig hoppas jag. Ikväll var jag hos Emanuel med Erik, Matilda och Måns och lagade mat och tittade på Robert Gustavssons nya serie. Lite av en besvikelse faktiskt, men världens bästa sällskap iallafall!

Imorgon börjar studentlivet på allvar. Fysikkursen drar igång, och vi kommer verkligen börja gå i skolan på heltid. Dessutom är det slut på ursäkter, så jag ska träna, laga mat och sova bättre. Nu jävlar kör vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0