it's not the storm before the calm

Tignes var fantastiskt, massvis med snö, solsken varje dag och vi är hemma välbehållna och utan brutna ben, med lite brunare kinder. Eventuellt lägger jag upp någon av de fyra bilderna jag tog här så fort jag hittar kamerasladden, men vågar inte lova något.

Dock är det väldigt skönt att vara hemma, och ganska skönt att skolan började idag också. In i vardagen och rutiner, ordning och reda och mindre tid att fundera. I vår ska göra mitt bästa för att komma igång med fotbollen igen för jag längtar ut på gräset som en galning. Har haft en höft som krånglat, men har behandlat med voltaren och vila, och hoppas på det bästa!

Tills vidare bjuder jag på en till (suddig) nyårsbild. Enjoy!


Kommentarer
Postat av: beccs

Vad kul att du fortfarande bloggar! :) på söndag ses vi <3

2012-01-19 @ 19:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0