you crashed by the gate, captured my faith

gick upp redan elva i morse för att träffa una och åka till dalby och hälsa på christian och kattungarna lite senare :) så söta! helt sjukt, det är något med djurungar. alla ungar ^^ hem igen strax efter två för att åka till stallet och rida ut med johanna och larko :) riktigt mysigt och härligt att komma ut, och det är numera bestämt att jag ska rida iallafall en dag i veckan framöver. härligt! red i ridhuset en stund efteråt, hon var självklart jättehispig när josefine och dom var där och gick jättedåligt, men så fort dom stack gick hon hur bra som helst och tuggade riktigt bra resten av tiden. kul när det går så bra, fast hon kunde faktiskt visat upp sig lite mer tycker jag ^^

jag funderar på att åka till halmstad och hälsa på farmor och farfar imorgon eller på måndag så jag hinner med det också innan dalingarna kommer ner (:D:D:D:D:D), fast kommer inte ihåg om jag har något bestämt förutom träningen på tisdag. jaja, det ger väl sig.

ikväll blir det grillning i genarp med maria och pojkarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0