a kiss that doesn't want to end

känner mig ganska duktig, har gjort en (förhoppningsvis) supergod pastasallad som jag ska äta till middag ikväll. tror jag ska bestämma att vi ska ha med det när vi åker skidor på lovet =) så mysigt. ikväll är det revyx-fest, känns såååååå himla dåligt att jag missar den. fast det hade jag gjort i vilket fall när jag mått såhär, så då kan jag lika bra jobba undertiden och iallafall bli några kronor rikare. jagge ska dit och eventuellt sally så hoppas på att få allt skvaller sen, haha

sjalar är nog det bästa som finns. och mamma har fått julklappshysteri, nu vill hon ge julklappar till alla och oroar sig för att jag inte har någon julklapp till johans familj och ojojoj, hon borde andas lite. haha hon har blivit så mammig på sista tiden. det är nog för att hon inte har hästen att ta hand om längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0