people say I'm of solid ground

det blev helsingör igår, någon timme iallafall då vädret inte var så kul, och vi fick en liten fika - en påse chips på en parkbänk. en härlig dag med mina tjejer. när vi kom tillbaka till lund fikade jag och amanda en riktig fika en liten stund, sen mötte jag upp lottie och pilan så åkte vi hem till wea och kollade först på sveriges match mot italien och sen en skräckis, the strangers. däremellan spelade vi krocket, en riktigt mysig kväll. på vägen hem beklagade vi oss över alla fulla ungdomar på bussen. då det är lundakalaset i helgen lär det väl bli ännu fler ikväll.

idag ska jag övningsköra en runda med pappa, och sen ska jag och mamma till stallet och jag ska få prova att rida den nya hästen. han skulle bara skrittas idag, men ändå. kan vara en bra nystart för mig. ikväll blir det att umgås med mamma och pappa tror jag, pappas näst sista helg hemma innan jul.

och biggie fyller år idag - GRATTIS!!

och dagens låttips: anna ternheim - tribute to linn och bridges
är inne i världens ternheim-period för tillfället, underbart.

countdown to rhodos: 25 dagar

Kommentarer
Postat av: Biggie - eftersom du envisas ;)

2009-08-29 @ 14:15:51
Postat av: Biggie - eftersom du envisas ;)

Tack Tilda, du är nog den som skrivit grattis på flest olika ställen haha;)

2009-08-29 @ 14:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0