you're the honey and the moon that lights up my life

åh vad jag är glad. har börjat och avslutat samhällsarbetet, ätit riktigt god middag (löjromstoast, räktoast, havskräftor och pilgrimsmusslespett) och fått VÄRLDENS finaste svarta klänning från veromoda. jag älskar den!!! förutom den klänningen fick jag en annan svart klänning med nitar typ från jc (med ellen), en jättefin berlock i form av en ängel som var gjord av pärlor osv, en rosa morgonrock från ikea, en filmbox med franska filmer, en plats i solen av liza marklund och en lila björn borg-väska. har haft en jättemysig kväll med familjen, rimmat och skrattat om vart annat. alla är så lugna och harmoniska nu när allt är ordnat inför jul och man inte behöver fixa något och bara slappna av.

jag var barnvakt innan idag också. elise, 2 år, kan inte räkna så bra, "1, 2, 3, 5, 8, 10, 11, 18" var de siffrorna hon kunde. det är kul med små barn, men väääldigt krävande. mina barn ska ha mer än två år emellan sig, det är en sak som är säker. så råa de kan bli mot varandra, enbart för att få ens uppmärksamhet. ikväll är vi hundvakt, han var hyper innan men nu har han somnat som en gris i soffan och ligger och snarkar. ändå gulligt. han har börjat höra väldigt dåligt så de enda gångerna han hör en är när man visslar eller nyser. stackarn.

imorgon åker vi till hittarp och sen halmstad, sen på juldagen åker jag till johan och vi kommer ha fullt upp med att mysa, släktkalasa och åka pulka, så förmodligen blir det inte så mycket bloggande. lagom till nyår kommer vi ner hitåt igen. nu ska jag fira jullovet med en skål chips! GOD JUL :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0