if God leant his voice to me to speak

jag och amanda har varit mycket duktiga och shoppat idag. full fart efter skolan ut till nova, målet var:
1. köpa studentpresent till maria
2. köpa kläder till studenter/avslutningar
3. köpa högklackade skor!!
när vi sågs på bussen sa vi i mun på varandra att vi var tvungna att äta, så första stoppet blev mcdonalds. under tiden vi åt ringde mamma och frågade om hon skulle fixa presenten, så sagt och gjort och punkt nummer ett var klar! mätta och belåtna (och kissnödiga) började vi shoppandet. tog en tur inom MQ, sen fastnade vi på gina. där blev sagan sann, klänningen jag sett låg som en uppenbarelse på golvet när jag vände mig om. den sista i rätt färg var i rätt storlek, det var menat att vara vi två! två klänningar senare (för min del) var vi nöjda på den punkten och begav oss till skopunkten. 3 för 2, och en halvtimme senare gick jag därifrån som en lycklig ägare av två par nya skor och amanda av ett par. livet är bra ibland.

ikväll har jag först varit barnvakt, sen har jag pratat i telefon. konstant. sommarveckorna är ett jävla mög alltså, jag längtar tills anmälningsperioden är över och det blir dags att leka. nu taggar jag marias student imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0