du är oförstörd för mig

två låtar idag. hjärter dams sista sång, den kommer från och med nu alltid påminna mig om johan och jennifers vardagsrum och är dessutom en av winnerbäcks bästa låtar, och how to save a life bara för att den är så galet fin.
det var mysigt i göteborg förresten, bilder från universeum kommer!

och den här tjejen, sååå jävla söt! :
http://www.youtube.com/watch?v=QWNoiVrJDsE&feature=related

vår klass går i terapi på något vis efter förra veckans förödande händelser, massakern som förmodligen de flesta hört talas om, då de båda inblandade går i nv2d. de flesta tyckte nog att det var rätt fånigt på ehl när de bestämde att vi på svenskan skulle sitta och prata ut och ställa frågor och så vidare i smågrupper, men jag tror det var bra ändå. man fick veta vad de andra tyckte och tänkte och jag tog för första gången in det tror jag. det är en stor händelse. kanske årets tabbe, med förödande konsekvenser. jag tycker synd om joelsson, jag gör faktiskt det, även fast det är så jävla svårt och att jag inte är känd för att tycka om honom mest i världen. dock tycker jag att det är rätt att han blir avstängd. fast jag fattar inte hur det ska funka sen. tur att vi ska prata mer i klassen imorgon.

vi fick tillbaka svenskaarbetena idag, en fruktansvärd lättnad. MVG utan problem och hon sa dessutom inför klassen att hon tyckte att jag, sara och några till hade ett fantastiskt flyt i språket eller något ditåt. bekräftelse ÄR bra. lina, min gamla franskalärare, var dessutom i skolan med sin lilla son, såååå fruktansvärt söt! jag dör, jag älskar bebisar.

efter skolan hade jag och malin en lång pratfylld eftermiddag, mycket skönt =)

Kommentarer
Postat av: sara

ÅÅÅH lille alvar, så extremt gullig!!

2009-03-17 @ 22:26:27
URL: http://zarz00r.blogg.se/
Postat av: Anonym

duktigt tilda :D o du råkade skriva vem personen va i ditt inlägg ,.. kanske itne så jäätte bra ? eller ja vet inte. men ja :D

2009-03-17 @ 23:28:14
URL: http://ciih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0