along in the bitterness

hela den här veckan har jag bara varit fruktansvärt trött. inte ledsen eller så, bara trött, och därav lättirriterad, vilket bl a joelsson och elias fick känna av, men de förtjänade verkligen en riktigt utskällning. jag börjar undra vad det är som är fel där inne.

har faktiskt tränat båda träningarna (duktig tilda!) denna veckan och också spelat volleyboll-turnering med skolan. resultatet blev 50/50 men chocken kom på kvällen när jag tittade på mina underarmar. trodde att jag fått någon fläcksjuka, helt rödprickig och flammig. efter en stund kom jag på att det förmodligen var bristningar från volleybollen, men innan jag kom på det, hade några panik-sekunder där.

igår hade jag och johan 9 månader. haha komiskt nog var det första jag tänkt på vad gäller nio månader att om jag hade blivit gravid första gången vi hade sex hade jag haft barn nu. haha suck.

ikväll var jag barnvakt, 340 kr rikare, härligt. under eftermiddagen tog jag och mamma med oss halva H&M på triangeln hem, så en hel del nya tillskott i garderoben har det blivit också under dagen. härligt! nu ska jag snart sova, innan jag däckar här.

Kommentarer
Postat av: Emma

jag gillar att läsa din blogg, tilda :)

2009-05-12 @ 00:11:21
URL: http://emmaregnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0