let us be lovers

längtar till sommaren. har kommit på att jag har ändå rätt mycket planer. eller iallafall planerad tid.
12 juni - skolavslutning!
13 juni - johan kommer hit
15-24 juni - jobb på sommarveckorna
24-28 juni - PEACE AND LOVE!!
28 juni-1 juli - kvar i dalarna
3-5 juli - åhus!
9 juli - johan kommer hit
20-24 juli - skanör
27 juli - fylla 18!
30 juli - vi åker till dalarna
22 augusti - coldplay i stockholm
23 augusti - kommer hem
sen blir det utöver det hade jag tänkt fira mig själv helgen innan min födelsedag och simon ska firas kring hans födelsedag den 19e. dessutom ska vi förhoppningsvis fira inessa också kanske?

jag längtar efter fint väder, jag hoppas verkligen på den här helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0