could have supported us when we retire

Jag är så härligt avslappnad. En riktigt skön och viktig 5-3-seger mot Skurup idag (matchreferat finns säkert snart på hilles blogg) och inatt delade jag ut min sista tidning i livet. Jag lovar mig själv heligt och dyrt att jag aldrig mer ska dela ut en enda tidning. Fy vad skönt. Det enda jag har kvar med det där är att lämna tillbaka min budtelefon, och sen ska jag ju få lön också. Tjoho!

Jag har inte så mycket att berätta. I fredags var vi på sommarfest i Halmstad hos farmor och farfar, det är alltid lika kul att träffa släkten. Det var kul för de flesta i min generation var bortresta så vi tre som var där fick desto mer tid att prata både med varandra och med de lite yngre. Igår jobbade jag på Knutgården, det var faktiskt riktigt kul och det ser ljust ut med jobb för mig till hösten. Väldigt skönt. Idag har jag träffat Jenny och Amelie och haft mysfika och som sagt spelat match.

Imorgon ska jag jobba 10.35-19.05 (jennika - förklaringen till dessa konstiga tider är att butiken stänger sju så man kommer ifrån ungefär fem över och för att det då ska bli jämnt åtta timmar så börjar man fem minuter senare på morgonen), på kvällen ska jag umgås med Malin och Una. På tisdag åker jag med pappa till Malmö och lämnar telefonen, lunch och shopping med mamma och sen åker jag till Johan. Wiie! Åker hem på söndagen. Efter det ska jag börja bli bättre på att uppdatera igen. Lovar.. Not!

(ps. Vill ni se världens sötaste sak ska ni kolla in på Ellens blogg. Rutschkana ÄR kul! Och uterumsdörrar.)

Kommentarer
Postat av: rebeccs

skicka ett sms eller hör av dig på något sätt när du är hemma igen! :)

2010-08-20 @ 23:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0