saying my "I love you"s, I don't wanna go

vaknade i morse av att det var svårt att andas, och jag mår så jävla dåligt nu. halsen är helt rosslig och dan, det känns som att pannan är påväg ner i ögonen och hela huvudet är helt segt, förmodligen en del feber, har inte orkat kolla. men jobb blir det, finns inga andra alternativ eftersom jag var borta igår också, och behöver pengarna, kommer vara skönt sen imorgon vid tre när jag jobbat färdigt och vet att lite mer pengar kommer rulla in på kontot i januari.

nu ska jag fortsätta klaga lite till johan och ligga på soffan och bli uppassad. det är det ända positiva med att vara sjuk, alla tycker synd om en och ordnar saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0