elefanter

har varit på dalbybadet med johanna idag, blev en hel del sköna bad med lillebror linus :) helt underbart faktiskt, min johanna är finfinfin och grymt saknad. krävs skärpning från vår sida, ja! snart helkväll med maria också hejar vi på. <3

ikväll har jag varit i stallet igen och ridit lilla blondie, ganska fyndigt att hon heter så med tanke på att blondie faktiskt är ett av mina få existerande smeknamn. iallafall, andra gången jag red henne nu, gick riktigt riktigt bra! vi har hittat varandra fort och förhoppningsvis blir detta början på något bra. underbart! :D

imorgon ska jag schteka på lomma beach med agnes :D på kvällen blir det maria i någon form (: toppen! och simon kommer heeem! på tiden :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för idag mitt hjärta! Och ja, vi måste verkligen skärpa oss!

2008-07-28 @ 23:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0