eternity

close your eyes so you don't fear them
they don't need to see you cry
I can't promise I will heal you
but if you want to I will try

egentligen gillar jag inte texten. egentligen gillar jag inte låten. jo det gör jag. jag vet inte. jo. den berör ändå någonstans. egentligen borde den inte för den är alldeles för balladig för mig. men jo. den är fin. underbar.

jag vet inte. det känns som att jag skulle kunna skriva en hel uppsats om allt jag inte vet. det skulle nog i och för sig bli ganska meningslöst.

ikväll har jag varit med sally och johan, sen chrille en stund. trevligt trevligt, inte igår precis med någon av dom egentligen, men måste säga att sally ändå är en av favoriterna, finns alltid tusen saker att säga, det ÄR power of sex. jag saknar oss, anny är borta, sally åker imorgon eller i övermorgon, sen åker jag och amanda på söndag till gothia. tjejkväll snart, JA!

kom på att jag misslyckades nog grovt med det där att hålla snyggingen hemlig. hm. typiskt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0