gatan fram

du drar ner mitt humör något fruktansvärt. är så sjukt trött på allting som har med dig att göra. det är aldrig på någon annans villkor, och det finns aldrig mer än en person som räknas. två, om man räknar med dig själv.

tjejkvällen igår var iallafall riktigt mysig :) nakenbad från bryggan, jordgubbschampagne och trevligt sällskap, jo man tackar (: inte helt fel kan jag känna. idag var det strand med linus, han är som han alltid varit, och han hade med sig väldigt goda muffins, mums! sen slogs vi lite om vattenflaskan och jag fick en glass och dessutom blev jag lovad en födelsedagsmiddag. toppen! :)

ikväll är första träningen sen gothia. jag vet inte, är inte alls pepp. det känns så halvt fortfarande. andra saker börjar fylla mina tankar än fotboll och det känns konstigt. om jag hade vågat hade jag nog släppt taget och skitit i allt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0