geek in the pink

gårdagskvällen då :)
eller kväll och kväll. resan börjar kvart över två, kommer till dalby, träffar en trött fillerill, åker till lund, träffar dala ola och tove, lämnar ola och tove, inessa kommer, mosse kommer, vi tar tåget till helsingborg.
från helsingborg till sofiero, där det redan var maassa folk trots att vi kom en halvtimme innan insläppet klockan fem. och jag såg kusinelsa i kön, men lite för sent för att hinna ropa, attans :) iallafall, vi kom in och köpte amnestytröjor som vi skrev på. (mosse <3; simon <3; jag älskar mamma och lii-hanna; jag gillar tilda; jag gillar inessa). sen väntade vi. och väntade. och blev blöta av regnet. och väntade. shit vad vi väntade. och såg maia hirasawa, och lite halvt även miss lii. och så insåg vi att vi inte skulle hinna med våra sista bussar hem. tillslut började winnerbäck, toppen såklart :) bästa var åt samma håll och jag hugger i sten.
sen skulle vi då ta oss hem.. först skulle vi ta bussen in till hbg, pommes vad med folk! tillslut lyckades vi komma först på den tredje bussen så vi fick iallafall sittplatser där. sen kollade en vänlig själ tågen till oss (tack :)<3) och det visade sig gå halv ett, vilket innebar en halvtimme över i hbg, så vi satte oss och åt på något nattöppet ställe. tillslut kom vi på tåget och efter många om och men blev inessa och dala hämtade, fille sov hos sin mormor, och jag tog en taxi hit (mamma betalar, höhö).
en låång dag, 14-02, 12 timmars aktivitet, men det var lätt värt det. tack för en härlig dag/kväll allihop! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0