careless whisper

birger skickade precis en länk till låten, en sån gammal klassiker man hört hundra gånger men aldrig riktigt märkt av. men visst är den bra :)

mår fortfarande inte bra, är matt i hela kroppen av hunger men kan fortfarande inte äta till någon reda
tänker fortfarande för mycket, lyssnar på kärlek är ett brev skickat tusen gånger om och om igen som om det är det enda som hjälper fast det egentligen bara gör det värre
uppryckning och skärpning krävs för min del :)

imorgon åker jag till halmstad med pappa och ellen och förhoppningsvis favoritkusinerna, mina kära tvillingar från skanör. de må vara små men fan så roliga. dessutom ska jag försöka ta mig ut och springa en runda tror jag, och så ska det tydligen bli fint väder så det blir schtek i solen och på simstadion, mums.

fick brev från pliktverket idag också, dom ville att jag skulle göra lämplighetstest inför lumpen, man kanske borde göra det, det tvingar inte en till något

förövrigt så tipsar jag om att kolla in killingspree på bilddagboken, helt sjukt duktig. det är inte bara underbara bilder, de har motiv också, och mening. fantastiskt, en given bevakning från min sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0