forever

papa roach :) brukar inte vara min smak men iallafall

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. jagge åker bort imorgon, det känns väldigt dåligt. han kommer hem lagom tills jag är mitt i peace and love (den peppen har inte varit större, blev överdrivet nöjd när jag hörde I'm yours innan, DEN SKA SES LIVE FFS!), och då lär jag inte vara så bra på att prata, och nä. undrar hur det här ska gå egentligen. det blir lite tomt iallafall här hemma :)

dessutom sitter jag här och snorar som en gris, äckligt äckligt äckligt
och ont i halsen har jag också
men mm :) peace and love <3 jag tror jag räknade rätt fel igår, för det är 16 dagar kvar, lite väl optimistisk, men ändå, 16 jävla dagar :D och sommarveckor, mmmm <3


nä, nu ska jag och jagge spela beta, han ska bli ägd så hårt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0