high and dry

radiohead :)

idag har varit en riktigt kul dag ändå.
började med att gå upp åtta (hrm halv nio hann den nog bli) och gjorde mig klar och CYKLADE till dalby för att ta bussen till Lund och sen vidare till Jöns Ols Toft eller ngt och hem till joelsson :) där var lizandra också, men ingen jonas för han låg och sov hos sin flickvän, men efter många om och men fick vi tag på honom och efter någon timme inställde sig även han i ravinen där vårt filmande skulle ske. vi hann faktiskt mot förmodan med att filma allt vi behövde, och det blir nog riktigt kul på sina ställen :) om klippandet blir gjort vill säga.

sen kom mamma och hämtade mig i lund efter två snabba hamburgare, och så bar det iväg hem för en snabbfika och sen ner till tornavallen och match :) mötte GIF nike idag, ett lag som ligger i toppen med oss. slutade 1-1, ändå bra under de förutsättningarna vi hade, utan målvakt med bara 13 spelare, och vi hakar på i toppen, delad serieledning med två andra lag nu, lite surt att vi inte spelade som vi gjorde i första halvlek hela matchen ut, då hade det varit 3 poäng och vi hade tagit greppet. men, vi har chansen igen nästa helg! då jävlar.

efter matchen fick jag skjuts av familjen stozinic (förlåt om jag stavar fel ;/) till dalby och så cyklade jag hem min cykel. måste säga att det kändes en del i benen, men, tacka gudarna för nerförsbackar :D cykla är underbart trots att min cykel är cp, tror jag ska börja cykla till och från bussen (i dalby) varje dag nu, en extra mils motion om dagen skadar inte :)

nu sitter jag här, rätt allmänt sliten efter en intensiv dag. sverige sög rätt hårt i handbollen alltså, shit. inget os där nä. fotbollen hade de tydligen också förlorat, så illa. jaja, bättre lycka en annan dag!

imorgon blir det skola, sen match på kvällen, mot sandby med j-laget. inte jättepepp, men det behövdes folk, så det blir till att ställa upp :)

dessutom har jag börjat få fler och fler läsare! väldigt trevligt. sen har jag kommit på att en sak som är det bästa som finns är täcken. jag kom på mig själv igårkväll med att sitta och längta efter mitt täcke. rätt sjukt ändå :) fast nu när det börjar bli sommar är det inte lika kul kanske. men ändå! en annan fin sak är att duscha. det finns ingen känsla som att lägga sig i en nybäddad säng, nyduschad och med ett nytvättat nattlinne. mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0