jerk it out

kära ringsignal, sitter på datorn nu, och den låten kom precis eftersom det ringde, och då blev det den. ceasars palace :)

det har börjat gå utför med mina läsare nu igen alltså. förstår inte vad toppen kom ifrån :) kanske för att jag skrev typ fyra inlägg den dagen.. hm

jaja, nu har jag fixat campingbiljett också, så nu är det bara att vänta :) inte många veckor kvar, mums

har varit en lugn skoldag, nästan ingen matte, ingen svenska, ingen EHL, bara biologi och fysik vill säga. en lunch med maria hanns också med, mycket trevligt :) subway is the shit, lättans. dyrt, men stört gott! efter att vi slutat åt jag en glass med amanda och erik i väntan på bussen, sen träffade jag malin i dalby, och vi fick vänta på hällestadbussen jäääättelänge, det visade sig sen vara för att lilla carolina hade slagit i tänderna och fick åka ambulans till sjukhuset för busschaffören var tvungen att tvärbromsa för någon körde ut framför, tror jag. inte helt lätt att förstå adam och linns beskrivning (8 eller 9 år gamla båda två). jaja, det verkade inte vara någon fara iallafall, och jag fick spendera mer tid med min käraste malin :)

ikväll blir det startskottet bland studenterna, borgar går ut, och bland dom även syssling niklas. så det blir släktpartaj för hela slanten ikväll, får väl hoppas att det inte blir så sent bara, blir lagom kul med skola imorgon isåfall


Kommentarer
Postat av: - Paula

Åh det va ju min ringsignal förut :)

2008-06-04 @ 17:13:04
URL: http://pa0u.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0