milk and toast and honey

http://www.skd.se/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080623/NYHETER/396675326/1056

självklart lyckades maria hamna på den största bilden i tidningen, vilket hon inte var helt lycklig över. på hemsidan var det dock gruppbilden som fick den stora platsen. jag kommer sakna sommarveckorna. inte när hultgren lägger sig i, men allt det andra. jag menar, vilket sommarjobb skulle vara roligare? jag undrar.

imorgon åker vi, jag och inessa, det känns rätt halvt faktiskt nu. som det mesta annat har en förmåga att göra då och då. innan kändes det riktigt bra, var sjukt pepp på allt, men nu känns det mer så.. njaä.
i det ena tältet är jag ersatt redan innan jag kommit upp, känns lagom kul. just när jag nästan bestämt mig för att bo där också. dessutom bor inte alla tillsammans, vilket jag verkligen VERKLIGEN ville, hade gjort allt mycket roligare. men, det blir säkert grymt kul. får hoppas att det inte regnar så förbannat bara, då pallar jag inte.
kollade precis smhi, och verkar vara uppehåll ända till lördagkväll iallafall, och inte så farligt blåsigt. kanske inte sol heller, men man får hoppas att prognoserna förändras till det bättre! :)
just nu har jag mest ångest för packningen, har som vanligt inte börjat än, och kommer inte hinna packa imorgon heller. hm

ut och springa eller ut och springa inte?

jag lider med malin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0