Mr Brightside

Kära D från föregående inlägg,
eftersom du är relativt anonym (det finns ju faktiskt rätt många på D) så blir det svårt att säga detta på något annat sätt än att skriva det här.
min mobil var kvar hos inessa, vilket amanda visste, och sallys mobil dog sen, alltså hade vi ingen möjlighet att få tag på amanda. det är klart att det inte var bra på något sätt, om jag hade varit amanda hade jag också blivit ledsen och orolig, men vad som hände hände och det var varken mitt, sallys eller amandas fel att sallys mobil dog och vi inte kunde få tag på henne.
dessutom tycker jag inte det är din sak att anklaga mig (eller någon annan) för vad som hänt när du (antagligen, iofs vet jag inte eftersom du som sagt är anonym) inte varit där och (antagligen här också) inte vetat vad som hänt, det är upp till amanda om hon vill ta upp det med mig, och eftersom hon inte har gjort det hittills och personligen bad mig samma kväll som det hände att inte ta upp det gissar jag att vi har lagt det bakom oss, vilket du kanske missade.

hoppas att det känns bättre för dig nu, D, när jag har skrivit om incidenten här.
tack och hej

(dagens låt är the killers)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0