vänner

winnerbäck

mår sämre än på länge, stördaste äckligaste förkylningen

dansgalan i fredags, först förfest hos ellinor, sen stack vi dit vid tiotiden, och när vi väl kom in var det riktigt kul :) även fast det var fullt kaos, såklart, men det är så det ska vara! tack allihopa <3
efteråt gick jag hem till ellinor och sov på världens skönaste soffa, helt sjukt! nästan bättre än min säng. vaknade dock riktigt tidigt, halv sju närmare bestämt, var uttorkad, snorig och hostig så blev en tur ner för att hämta något att dricka och försökte somna om, men sov rätt oroligt efter det, förkylningen tog ut sin rätt. tack för allt ellan! <3

när vi väl gick upp på riktigt duschade vi och sen gick vi iväg och lämnade jesper på busstationen och vi gick till kyrkan för att kolla på jaqqes konfirmation. det är något med kyrkan som gör att det ALLTID är tråkigt. tror faktiskt inte jag har varit med om något roligt eller intressant i en kyrka. vad jag kommer ihåg iallafall. eller jo, det skulle varit våra avslutningar på lågstadiet, de tar det mesta. jaja, off subject
efteråt står det en limousin och väntar på jaqqe, där jag, maria, elli och momme glider med. riktigt fett ändå :) hem till jaqqe, presentuppackning och riktigt god mat väntade. tack jaqqe, och grattis eller vad man nu säger! :) <3

ikväll blev det en lugn kväll med melodifestival, bangade lomma med förkylningen, och känner nu att det var nog ändå tur, hade inte orkat mycket alltså. imorgon ska vi dessutom börja på svenskaarbetet, huh

you should know, you're his favourite worst nightmare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0