desperation is what we really need

man blir bara så förvånad av vissa personer ibland. man trodde man kände någon men tydligen inte. sen behöver jag raka benen också, och duscha men det får bli imorgonbitti. jag lagade min älsklingskofta idag, den ska jag ha imorgon. med mina svarta glasögon till tror jag. passar inte så jättebra ihop, men bättre än de lila iallafall tror jag. skrev lite på "info" blabla om mig själv, trodde det skulle komma upp i marginalen men tydligen måste man klicka på bilden för att se det. jaja det är väl inget större problem kanske. just nu känns det galet jobbigt med hästen och att johan är så långt borta och jag är inte långt från tårarna igen. förhoppningsvis känns det bättre imorgonbitti, eller kanske inte.

Kommentarer
Postat av: malin

du mååååste få din svarta kofta en dag snart :D o skjortan ! vi glömde ju de igen nu :D hahahah

2008-11-26 @ 09:55:37
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0