I want the world to know I'm happy as can be

först och främst: grattis ellen! hon fyller 14 idag, och fick en iPod den jäveln. en röd dessutom, galet snygg. suck. fast fiffig som jag är gav jag henne chai-te och irya's playgrounds skiva, varför ge presenter som man inte själv kan nyttja tänker jag. i eftermiddag kommer släkten och innan dess ska jag hinna plugga MYCKET kemi är tanken. suck.. jaja, innan dess ska jag dricka en till kopp te, äta frukost och titta på ett avsnitt one tree hill. känner att jag kan unna mig det efter att inte ha suttit vid datorn sen i onsdags.

och några bilder från igår måste ju också vara med!



nähä, sista bilden vill inte.. kommer nog ett nytt inlägg med den och världens roligaste bild på födelsedagsgrisen.


Kommentarer
Postat av: maliiinn

du är så söt tilda :)

2008-11-11 @ 14:18:46
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0