du är som jag när du dansar

saker förändras. trivs inte riktigt med det, nä. jag tycker inte om att bli över
samtidigt så vet jag precis hur svårt det är. jag vet inte

jag vet inte varför, men det känns nästan jobbigt att det bara är fredag. det känns som att helgen redan är klar liksom. får se om jag orkar kulturnatt imorgon, förutom körgrejen då, just nu känns det som att jag bara vill sitta hemma framför tvn och mysa med mamma, om hon är på gott humör.

jaja, jag vet, det är för sent igen, och jag är för trött igen
och jag saknar johan för mycket, igen
fast badrummet börjar iallafall bli klart, förhoppningsvis duschmöjligheter klara på måndag!

Kommentarer
Postat av: iig

=/ bli över?

2008-09-21 @ 22:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0