somewhere only we know

och åh. fotboll fotboll fotboll. jag har så mycket ångest. när vi var i göteborg och såg allting igen, majvallen där vi bodde, där såg vi 90orna spela för 3 år sen, när cat fortfarande tränade oss, kungsbacka där vi spelat alla matcher de senaste åren, där vi gick vidare för två år sen, burgården och liseberg, ullevi, invigningen. vet ni hur mycket tid det är kvar? jag vet
1 träning, 2 matcher, 1 lagfest, sen är allt över. liksom, åh, ja visst, det finns andra lag, men det kommer aldrig bli samma sak, för jag har inte spelat med dom sen jag var nio, jag har inte varit i italien, holland eller på gothia med dom fem år i rad, vi har inte gått igenom saker som tränarbyten, motgångar eller framgångar tillsammans. jag är inte färdig än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0