you burned your way in under my skin

jag har blivit dålig på att blogga igen, och sämre ska det bli, åker ju till göteborg imorgon med johan (ÄNTLIGEN!!!), men ni får stå ut och så får jag hoppas ni få som faktiskt läser fortfarande är trogna när jag kommer tillbaka.

en dålig start på dagen med glömd mp3 och en massa irritation på gehöret, som fortsatte på kemin när vissa betedde sig så äckligt respektlöst så man blir galen och det dessutom visade sig att jag missat ett helt kapitel och en massa uppgifter, det vände någon gång vid lunchen när vi gick ut och åt och hade allmänt trevligt även fast jag fick dåligt samvete för erik inte åt upp trots att det inte var mitt fel, så illa. jaja, på fysiken fattade jag inte mycket heller, men gick därifrån lite klokare iallafall. om man nu kan räkna fysikkunskaper till klokhet. slutade med engelska, man blir ändå lite fånigt lycklig på något sätt av att läsa och arbeta om kärlek. härligt skulle jag vilja säga :)
när jag kom hem cyklade jag och mamma till stallet i det fina vädret och red ut en sväng, mamma följde med som moraliskt stöd med tanke på hur hon uppförde sig sist, riktigt härligt var det, galopperade runt på kaninlandet hoho, det är bra härligt med en häst som inte sticker på fält även om hon töntar sig på alla andra ställen. efter stallet åt jag och stack ner och tittade på träningen, så galet kul vi har ändå, jag vill att det ska vara som förr igen.

cirkusen igår var riktigt kul faktiskt, inte vanlig cirkus nej utan cirkus cirkör, nycirkus som visade sig vara lite av ett skådespel :) dom var duktiga som attans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0