det är för oss solen går upp

vaknade med ett ryck klockan nio i morse och väckte johan såklart! stackars liten. vi låg kvar länge, jag gjorde frukost på sängen (duktig flickvän!) och vid tolv gick vi ner och duschade. käkade lunch och gick på långpromenad i björkens dal, där johan aldrig hade varit innan. visade honom smultronstället nere vid bäcken där vi brukade leka med fritids, fullt med vitsippor var det, och dessutom riktigt varmt och skönt i skogen.
när vi kom hem la vi ut en filt på gräsmattan och la oss och solade. och hoppade studsmatta. alltså det är något med johan och studsmattan=) perfect match.

nu sitter vi i soffan, myser, tittar på starwars och väntar på malin som sa att hon var på väg för två timmar sen. maten har blivit kall.. suck =) vi har ätit iallafall, tacos, gott, och resterna till henne är säkert också goda! saknar fotbollen lite tror jag, träningsabstinens, härligt! det var längesen jag kände så sist.

har gjort en god gärning idag också, mailade gamlamorfar thage, han blir så glad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gamelmorfar thage hahaah :D coolt , ja sry ja e alldeles för tankspridd för mitt eget bästa.. fy mej.. men duktigt de med frullen in bed, :)

2009-04-14 @ 21:00:52
URL: http://ciih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0