lyser som guld för kärlekens skull

ingen läser min blogg längre, jag skulle lika gärna kunna sluta skriva men jag inbillar mig att kanske någon tycker det är trevligt. jaja, jag skriver väl för min skull då.

idag har jag varit ledig, det behövdes vill jag lova. sov till halv tolv och spenderade sen tre timmar med boken (om jag kunde drömma) i solen och min rygg mår för tillfället inte sådär jättebra om man säger så. jag bannar mina föräldrar för mina kritvita gener och funderar över varför båda mina föräldrar redan är bruna som pepparkakor efter knappt några timmar i solen medan jag snarare liknar en kräfta. dessutom lider jag av fruktansvärd huvudvärk, misstänker starkt solsting. jaja, life goes on.

om jag kunde drömma, första boken i twilight-serien, är väl en bok som de flesta tjejer (och en hel del killar) vid det här laget läst, och om inte annat sett på bio. måste säga att de faktiskt är väldigt lika änsålänge, boken och filmen alltså, väldigt charmiga och fängslande.

det enda dåliga med bra väder är att mitt pluggande blir lidande. kemin jag hade tänkt plugga färdigt på igår är inte ens påbörjad, prov på onsdag och det känns väl inte sådär super. känner jag mig själv kommer jag inte plugga tillräckligt mycket heller, men förmodligen klara mig undan med ett vg+ ändå. i kemi b har vi inget slutprov så jag behöver få mvg på iallafall några av proven för att få mvg i kursen. skärpning tilda.

igårkväll saknade jag johan mer än vanligt. det är konstigt, ju längre vi varit tillsammans desto mer saknar jag honom när han åkt. tur att det snart är torsdag.

nä, dags att äta glass, och eventuellt plugga lite kemi. mer sol behövs iallafall inte.

Kommentarer
Postat av: My

Jag läser ju, sötan!! :)

2009-04-27 @ 15:26:11
URL: http://myssel.blogg.se/
Postat av: Amandaep

Jag läser också, alltid. Jag går in kanske en eller två gånger varje gång jag sätter på datorn. Och jag sätter på datorn ganska ofta :P<3

2009-04-27 @ 18:38:05
URL: http://toast.blogg.se/
Postat av: Emma

jag läser minsann allt också!

2009-04-27 @ 20:03:59
URL: http://emmaregnell.blogg.se/
Postat av: hanna

jag läser snyggis! :)



& tack för kommentaren, jag trivs sjukt bra i det. träna ikväll? :))

2009-04-28 @ 17:01:37
URL: http://hhannavictoria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0