put on your dancing shoes

längesen sist, har inte hänt sådär supermycket, har njutit av att ha johan här, var barnvakt en kväll, han var med i skolan en dag förra veckan och idag, i lördags var vi hos anny och firade henne och sally, tack för en trevlig kväll! i fredags träffade vi simon och rebecca och dessutom ola en liten stund. igår spelade jag match, 1-1, ändå helt okej, skönt att få med en poäng och spela så bra som vi gjorde i andra.

ikväll åker johan tråkigt nog hem, imorgon är det svenskaredovisning, svenskainlämning och muntligt nationellt prov i engelska, inte särskilt pepp faktiskt. direkt när jag kommer hem är det barnvakt, och direkt därifrån träning. känns inte sådär superkul att vara borta 8-22, men för pengarnas skull så, och jag gillar barnen, så söta så =)

peppar helgen, fullspäckad lördag med överraskning för sally och anny igen, och på kvällen blir det spyx och middag med mina finfina flickor amanda och sally =) mums på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0