how wonderful life is

det var ändå skönt att vara tillbaka, iallafall att träffa alla. inessa och jag hade mys på stan och café på hålan, och så spelade vi spel på engelskan. fast jag längtar tills den nya perioden. inte för att schemat kommer bli så supermycket bättre, eller lite mer varierande dagar, inte 8-15 alla dagar utan någon dag från 10-14 och någon 8-16 och så. mest längtar jag för jag vill ha något nytt. fånigt men sant, det nya schemat kommer kännas kul en vecka, det kommer vara lite roligare att gå i skolan då, sen kommer det vara som vanligt igen. fast kanske inte helt vanligt iallafall, fyra nya lärare varav en i ett helt nytt ämne sätter väl sina spår. psykologin bytas ut mot idrottsskador och massage, I LOVE! innan gillade jag psykologi, men efter hennes ryck så pallar jag inte med det. ett prov och en lektion kvar, sen är det över.

sara frågade om jag skulle på håkan i februari, JAG ÄR SÅ JÄVLA SUGEN! jag älskar håkan, en av de största anledningarna till att jag faktiskt saknar peace and love (förutom att jag kärade ner mig i johan då) är faktiskt att håkan var såå jävla bra. men jag har kanske inte råd.. fast egentligen har jag råd. jag får ju jättemycket pengar den 25e. fast de ska sparas, till tåg-biljetter, peace and love-biljett, 18-årspresenter.. fast jag måste unna mig själv något också.

förresten, hur kan alla förändras så mycket under två veckor? utseendemässigt då. erik och erik hade TOTALT bytt frisyrer, den ena hade snaggat sig och den andra dreads, douglas hade jeans, august hade kappa och inessa var brun som en pepparkaka (kanske inte så konstigt eftersom hon varit i indien, men det är ändå efter två sommarmånader man brukar vara brun!).

johan stannar förresten till söndag :) underbart.

Kommentarer
Postat av: sara

HÅKAN HÅKAN HÅKAN :D:D

2009-01-08 @ 20:34:11
URL: http://zarz00r.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0