jag hade satt mig ner när du tog av dig dina kläder, åh vilken härlig dag

sista varma dagen idag om man ska tro väderleksrapporten, och med tanke på den tilltagande molnigheten och blåsten ute så verkar de hålla sitt ord. maria har bal ikväll, jag är så himla ledsen att jag inte hann åka och titta. får hoppas att hon tagit massvis med fina bilder. en lugn fast stressig dag. kan man säga så? nä inte stressig, mer lång.

hade sista gemu-lektionen i livet i morse, sorgligt och drygt för det gick så jävla dåligt, fasar inför slutprovet på torsdag. staffan sa dock att det inte spelade så stor roll, att han visste ungefär hur vi låg till. får hoppas att det går hyfsat ändå. kort kemi och biologi, fick massa läxa på kemin, suck. på svenskan hade vi ingen lärare så vi förberedde våra redovisningar av drömskolan. jag hade nog inte velat gå på vår, haha. även om jag gillar att bestämma själv så är det skönt när andra bestämmer åt mig och håller koll på hur det går.

lunchen blev rätt lång pga den lärarfria svenskan, så vi åt glass och firade sista dagen i solen på ett tag. på matten var jag jätteirriterad av olika anledningar så koncentrerade mig som aldrig förr, fick massa uppgifter gjorda, haha. på engelskan tittade vi på de sista pjäserna, lugnt och behagligt.

gick lite tidigare och skyndade med bussen så jag var hemma halv fem. kvart i fem gick jag och ellen och hämtade barnen på skolan, sen lagade jag mat åt dom, vid sex skyndade jag hem och åkte till träningen. gick inte alls bra för mig eller någon idag, jag var klumpig som attans hela träningen och gjorde mer fel än rätt, men så ska det väl också vara ibland antar jag. imorgon är det match mot hallands nation, förmodligen konstgräs igen. kanske inte 294 grader sol iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0